לאחרונה,
התפתחו אפשרויות רכישה ביטוח רבות, ובביטוח כמו בביטוח – יתכן מאוד, ובעיקר כאשר הרכישה נערכת באופן עצמאי, באתר החברה או דרך מוקדן טלפוני, חשוב מאוד לענות באופן מלא וכנה על השאלות שנשאלנו.
אחרת, אתם עוד עלולים לגלות כי הביטוח אינו ביטוח.
זכרו את הסלוגן,
לא מסתירים כלום בשלב החיתום !
קראו היטב את השאלות שנשאלתם.
ענו בדיוק על מה שנשאלתם, מידע שאינו מהותי ולא נשאלתם, אין צורך להרחיב – אך אולם, מידע מהותי רצוי לציינו.
דייקו ככל שניתן וזוכר לכם בתשובותיכם, בנוגע למצב הבריאותי, העיסוק שלכם, בביטוחי רכוש – אופי המיגונים הקיימים, והאם היו תביעות קודמות.
חיתמו על ההצעות, או אישרו למוקדן או באתר – רק אחרי בהבנתם בדיוק מהו הכיסוי הביטוחי אותו אתם עומדים לרכוש – מפני אילו אירוע כלכלי הכיסוי הביטוחי יגן אליכם – והאם אתם באמת זקוקים לכיסוי זה.
לבסוף,
סוף סוף חברת הביטוח אישר את הצעתכם לביטוח ונשלחה אליכם הפוליסה.
עיינו בה.
קחו דקה – שתיים לעבור על הפרטים ולבדוק שאכן, הפרטים מולא והוגשו לחברת הביטוח כמו שביקשתם.
ושהכיסוי הנרכש אכן, הוא זה שביקשתם.
טיפ, חשוב
כיום קיימות מגוון אפשרויות לרכישת ביטוחים – זכרו – ביטוח זה לא פיצה או טיסה לחו"ל שאפשר לרכוש לבד – ומקסימום להתבאס – שלא קיבלנו זיתים או טיסה שלא ליד חלון
ביטוח –הינו מוצר שמראש אנו רוכשים אותו על מנת להגן כלכלית על הדברים/הנכסים היקרים לנו ביותר.
רכישת תוכנית ביטוח גם הפשוטה ביותר לכאורה – היא חוזה מסובך ומסועף שיש להכירו הן בכניסה לביטוח – והן בתביעה (חו"ח ) ולכן, כדאי ומומלץ לערוך כיסוי ביטוחי עם סוכן בעל נסיון ורשיון לעסוק בביטוח ממשרד האוצר.