עושים סדר בביטוחים

עושים סדר בביטוח

כי מה אתם באמת יודעים על הכיסוי הביטוחי שרכשתם? מה הביטוח באמת מכסה אתכם ? ומה העלות האמיתית של הביטוחים שלכם? והאם בכלל העלות כדאית או שישנן חלופות זולות יותר?

כמה תוכלו לחסוך בביטוח כאשר אתם עושים סדר בביטוח – אם עקבות ביטוחי היתר שרכשתם, כפל בביטוח שנוצר או ע"י קבלת הנחות מיוחדות שיש לנו להעניק לכם. סדר בתיק הביטוח שלכם יעניק לכם שקט נפשי.

את עושים סדר בביטוח אנו עורכים על פי שיטה שפיתחנו, וזאת לפי המון שנות נסיון מול אנשים ומשפחות אחראיות– מודל ניהול סיכונים משפחתי.

על- פי בנוסף למודל ניהול סיכונים משפחתי המובנה אנו עושים סדר בביטוחים. אנו עורכים פגישות פרונטליות או זום. תלוי ברצונכם 

איסוף מידעי הפוליסות שלכם

בפגישה זאת נכיר אחד את השני – על מנת שנוכל להעניק לכם את ההמלצות הטובות ביותר ובמחירים הזולים ביותר, פגישה זאת חשובה מאוד, תחילה תכירו אותנו את ה"אני מאמין" שלנו, את תחושת השליחות שלנו וממה אנו מונעים, שירותיות שלנו (בפגישה שאחריה, לאחר ניתוח הנתונים תוכלו להכיר יותר מהמקצועיות שלנו).


לאחר מכן, חשוב מאוד שנכיר אתכם -מספר הנפשות בבית, עיסוקכם, עיסוקים בעבר, תחביבים של כל אחד מבני הזוג והילדים, מצב בריאותי ועוד – (נכון, מידע זה יכול ויהיה אינטימי וחושפני- אך,כמו שלא כדאי להסתיר מהרופא על הרגלים שלנו – גם בביטוח, חשוב מאוד לשיתוף פעולה בכדי שנוכל לדעת להעניק לכם את מולא הידע ומקצועיות שלנו) – בפגישה זאת נערוך גם תיאום ציפיות להווה ועתיד בנוגע לביטוח ונערוך איתור צרכים – מהן הסכנות מהם כדאי להיזהר ולהעביר את הסיכון הכלכלי לחברות הביטוח.

איסוף מסמכי הביטוח הקיימים/דוחות שנתיים וטבלת עלויות שהכנתם מראש. ותיאום לפגישה שניה.

התאמה וחיסכון

נחזיר כמובן, את " הניירת" (הדוחות השנתיים וכל מסמך שנאסף) בצורה מסודרת, ונכון לכרגע – בתיק מסמכים מסודר – שישאר אצלכם גם לעתיד, שאספנו מכם וזאת לאחר שכבר שמפנו, בדקנו את הביטוחים.

כאשר אנו עושים סדר בביטוחים נערוך לכם סקירה על הכיסויים הקיימים ונציג בפניכם בצורה קלילה אך מעמיקה, בצורה ברורה להבנה את הנושאים הקשים לתפישה, בסבלנות וסובלנות, את המסקנות אליהן הגענו., אילו הגנות קיימות עבורכם כיום, ומה סכום הכיסויים עליהן אתם מבוטחים, האם קיימים כפל בביטוח ? האם הכיסויים בכלל מותאמים עבורכם או שבכלל הכיסויים ישנים אינם תואמים את המציאות כיום? וכמובן, הוזלת עלויות הביטוח וכפי שכבר חסכנו מאות שקלים בביטוח לאחרים, נעשה זאת גם עבורכם..

סדר בביטוחים ללא עלות?!?!?!?

נכון, אומנם אנו פועלים מתוך תחושת שליחות אמיתית, אך גם אנו כמו כל עסק צריכים להרוויח.
אך, הרווח שלנו איננו מכם !!! אלא מחברת הביטוח עצמה ואנו מרוויחים מן עמלות הניתנות לנו ע"י חברות הביטוח כאשר אנו עושים סדר בביטוח.

אז מה עושים עכשיו ??? עכשיו עושים סדר בביטוחים !!!
יוצרים איתנו קשר, ומזמינים אותנו לקפה אצלכם, בבית קפה שיליד ביתכם…(אגב, שירות ייחודי …ניתן גם בשעות הערב )
ומכינים את כל הניירת הקשורה לביטוח שיש לכם ביחד עם טבלת עלויות— מאיזה אמצעי תשלום החיוב? מה עלות ? האם ידוע איזה כיסוי מדובר? ואיזה חברה?

סגירת תפריט
דילוג לתוכן