איתור כספים אבודים

איתור כספים אבודים

על פי הערכות משרד האוצר ישנם כ- 10 מיליארד שקלים הנמצאים בגופים המוסדיים ללא דורש !!!

לצערנו, ישנן יותר מידי סיבות שהכסף שלך יכל ללכת לאיבוד.

  • טעות טכנית ברישום בגופים המוסדיים
  • מעברי דירה מבלי לעדכן את הפרטים בגופים המוסדיים
  • רישום בחברות באופן לא תקין
  • מיזוגים ורכישות בין קופות הגמל
  • החלפות מקומות עבודה רבים

כיוון שיש לא מעט סיבות לכך שהכסף שלך יכול ללכת לאיבוד (וכמו שאתה מבין, חלקן אפילו לא תלויות בך ), אם לא תבדוק אצלנו, לעולם לא באמת תדע.

אז איך אנו עובדים ?

ראשית, נציין כי אנו פועלים ברישיון ופיקוח משרד האוצר וכן המערכות בהן אנו משתמשים הינן ברישיון ופיקוח משרד האוצר

תוכנה מיוחדת שפותחה ע"י נס טכנולוגיות מאפשרת לנו ל"הריץ" שאילתה אינטרנטית בין כל הגופים המוסדיים- חברות הביטוח, בתי ההשקעות ,קרנות וקופות הגמל – ולמעשה התוכנה בודקת בין לכל הגופים האם קיים תחת מספר הזהות שלך אי-אילו חשבונות וכספים.
במידה ולא קיים חשבון תחת הת.ז. נקבל פידבק חזרה כי "אין לעמית הנ"ל חשבון אצלנו"
במידה וקיים – נקבל לידינו את כל המידע הפנסיוני כפי שמופיע בגוף המוסדי עצמו, נתונים כגון: יתרות בחשבון, נזילות, תשואות, מי הפקיד ומתי, גובה דמי הניהול הנגבים ועוד

כיוון שמידע זה הינו מידע חשוב ומסווג הניתן אך ורק ללקוח עצמו – אושר לנו ע"י האוצר לערוך "אימות נתונים ואישור הסכמת הלקוח" ע"י הפקת "קוד אימות" – כל לקוח המעוניין בשירות יאפשר לנו להזין נתוני פרטי תעודת הזהות שלו וכן פרטי אשראי של כרטיס פעיל ורק בהצלבת הנתונים הללו יופק "קוד האימות – אין גבייה בכרטיס האשראי.

כל הגופים המוסדיים מחויבים כיום עפ"י חוק להיות מקושרים למערכת האיתור ולכן, החיפוש נערך הינו בכל הגופים הקיימים כיום ובעבר ללא יוצא דופן

הליך האיתור כולל:

 פגישה ראשונה – מפאת גמישות ונוחות ללקוחותינו, אנו נוטים לערוך פגישות אלו בבית הלקוח, בפגישה זאת נערוך מעט הכרות ונציג את המערכת ויתרונותיה וביחד נוכל גם לערוך בדיקת ייתכנות לאיתור, חתימה על "הסכם התקשרות" ולאחר מכן, הפקת קוד אימות

בפגישה שנייה – תקבלו דו"ח מפורט המסכם היכן שוכבים להם הכספים האבודים שלכם, מספרי הפוליסות/חשבון, מתי היו הפקדות ומי הפקיד אותן, תשואות, דמי ניהול וכמובן היתרות.

רגע, אז מי אנחנו ??

משרדינו נמצא בבית שהם, רח' המחשב 1 אזה"ת פולג נתניה, אתם מוזמנים לקפוץ להכיר.
בינתיים, אשמח לשתף אתכם כי אנו פועלים מספר שנים בתחומי הביטוח והפיננסים השונים, ומתוך אמונה כי מקצועיות, שירויות ואמינות אלו הקווים המנחים אותנו.

מתוך פועלנו ראינו לצערנו כי ישנו פער באוכלוסייה בין רמה הידע הנדרש בתחומים הפיננסים ושמנו לנו כמטרה לפעול בתחום הן ברמת ההתנדבות – פעילות כמלווים להתיעלות כלכלית נכונה דרך ארגון התנדבותי, "פעמונים" והן, ברמת הסדנאות והבאת הידע ומידע החשוב היוצא מעת לעת ע"י משרד האוצר – כדוגמת צו הוראת השעה.

אנו פועלים כאמור ברישיון מספר 03584026 אשר בפיקוח משרד האוצר ואנו גאים להציג בפניכם את "אמנת השירות" שלנו.

כמה זה עולה לנו ?

זה כל היופי – אנו עובדים לפי שכר טרחה רק אם מצאנו את הכסף שלך.

ישנה עלות חד פעמית של 495 ש"ח פתיחת תיק, ושכר טרחה של 9% רק מהכסף החדש שמצאנו.
* המחירים אינם כוללים מע"מ.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן